Бізнес сніданок для підприємців

Як збільшити продажі та зменшити затрат на рекламу,
з допомого управління лояльністю до клієнтів
24 Травня | Четверг,
10.00 – 12.00
Ресторан Суші Острів "Япі"
(В Центрі міста м. Львів)
Вхід вільний
(Сніданок не включений)

Що таке система лояльності

Система лояльності - комплекс маркетингових заходів для розвитку повторних продажів існуючим клієнтам в майбутньому, продажу їм додаткових товарів і послуг, просування корпоративних ідей і цінностей, інших видів потенційно прибуткового поведінки. Проводиться, в основному, на етапі зрілості життєвого циклу товару.

Типовим прикладом програми лояльності компанії є дисконтна карта, при подальших покупках з використанням дисконтної картки можуть надаватися знижки, в тому числі за накопичувальною системою, також можуть існувати системи бонусів і подарунків. Крім того, при отриманні подібних карт, як правило, заповнюється анкета, в якій вказуються контакти одержувача, що дає організації можливість оповіщати покупця про нові і потенційно цікавих йому товари і послуги.

Але стандратні способи дисконтних карт, анкет, розсилка смс - є морально устарілі і мало ефективні. На бізнес-сніданку ми розглянемо, 7 етапів ефективного управління лояльністю до клієнтів, та як це впровадити у бізнес

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ

На бізнес-сніданку Ви дізнаєтесь:

Як перетворити клієнта в промоутера Вашого бізнесу
Як впливати на збільшення повторних покупок і розмір середнього чека.
Як можна виміряти ефективність розподілу свого маркетингового бюджету.
Як збільшити маржинальність бізнесу, через відмову від стандартної ситуації з системою знижок.
Як контролювати якість роботи співробітників в режимі реального часу, без затрат на таємних покупців і не дивлячись записи відео камер
Як знати, звідки і скільки прийшло клієнтів, скільки вони зробили покупок і скільки - запрошені ними друзі. Як побачити весь ланцюжок прибутку і клієнтів.
Як істотно скоротити витрати на рекламу з допомогою кросмаркетингу та сарафанного радіо

Програма бізнес сніданку

08:00 – 08:30
08:00 – 08:30
Знамоство, замовлення кави чи сніданку
10:15 – 10:35
10:15 – 10:35
Чому варто фокусувати увагу на управлінні лояльними клієнтами
10:40 – 11:00
10:40 – 11:00
7 кроків ефективним управління лояльністю клієнтів
11:10 – 11:30
11:10 – 11:30
Успішні кейси підприємців
11:40 – 12:00
11:40 – 12:00
Відповіді на запитання

Як це було

Що говорять учасники
comments powered by HyperComments
Реєстрація на бізнес сніданок
Вхід вільний тільки за попередньої реєстрації. В день проведення бізнес сніданку - вхід 300 грн.
Ви погоджуєтесь з умовами конфіденційності