7 проблем малого і середнього бізнесу, які не дають розвиватися
Підприємці переживають нелегкі часи: клієнтів мало, падають продажі, рекламні канали дорожчають і вже не дають того ефекту, що був раніше.
Давайте подивимося, як змінився світ.

Якщо колись було достатньо орендувати приміщення, поставити вивіску й завести товар, то зараз підприємці мають вигадувати способи залучення й утримання клієнтів в бізнесі.

Якщо колись у транспорті всі читали газети, то зараз більшість людей дивляться в свої смартфони.

Бізнесу теж треба мінятись. Якщо колись компанія «Кодак» друкувала 100 млрд фотографій, то зараз соціальна мережа Instagram публікує більш 3 трильйонів фото. І де тепер компанія «Кодак»?

Це все означає, що потрібно йти в ногу з часом.

Мене звати Сергій Кравець

2015 року я займаюсь інтернет маркетингом, запустив понад 100 проектів, у минулому власник сервіс центру GSM Service.
Я провів понад 500 зустрічей та консультацій та виявив, що приблизно 80% мають усі перелічені нижче проблеми:
7 проблем малого і середнього бізнесу
1
Клієнтська база
Майже ніхто не веде клієнтську базу. Коли у вас новина, акція або приїхав новий товар, кому ви про це розкажете? Давайте подивимось ще на такий факт, що у 70% випадків підприємець орендує приміщення. Може ж бути така ситуація, що не вдасться домовитись із власником приміщення і доведеться переїхати? Як тоді підприємець зможе повідомити про це свої постійних клієнтів?

Це Вам знайомо?

Якщо так, то як вам ідея —попасти в смартфони своїх клієнтів та формувати клієнтську базу автоматично, без заповнення різних анкет?
2
Програма лояльності
Програма лояльності

Дисконтна система на пластиках морально застаріла. На неї потрібно постійно гроші, та й клієнти їх постійно гублять. 1000 пластикових карток — це 8500 грн. А ще потрібно ж модуль, програмне забезпечення, наняти програміста на підтримку. Тим більше, великі компанії давно перейшли на бонусні програми і кешбек, тому що зрозуміли, що знижка забирає тільки гроші з кишені підприємців і не мотивує клієнта прийти знову.

Це Вам знайомо?

Якщо так, то як Вам ідея впровадити в свій бізнес автоматизовану бонусну програму лояльності, щоб клієнти отримували кешбек у вигляді бонусних балів, і щоб їх потратити, їм потрібно було б знову прийти до Вас. І це все без пластикових карт?
3
Реклама/Маркетинг/Рекомендації
Реклама/Маркетинг/Рекомендації

Реклама постійно дорожчає. Скільки потрібно заплатити спеціалісту по рекламі? Скільки коштує білборд? Роздача флаєрів? Наскільки це ефективно? Малий оффлайн-бізнес зазвичай не може це заміряти і вкладати великі гроші в рекламу.

Проте Ваші клієнти кожен день рекомендують Ваш бізнес своїм друзям, за допомогою візиток чи просто переказуючи слова, але Ви їх ніяк не нагороджуєте за це. Тим не менше сарафанне радіо - це один із найпотужніших і високоефективних каналів отримання нових клієнтів.

Давайте ще поговоримо про такий вид реклами, як кросмаркетинг. Це можливість отримувати клієнтів із других бізнесів, які не є конкурентами. Але чому це майже ніхто не робить? Тому що немає розуміння - як можна заміряти ефективність такого каналу.

Це Вам знайоме?

Якщо так, то як Вам ідея, відцифрувати сарафанне радіо та впровадити кросмаркетинг, маючи змогу його підсилити?
4
Комунікація з клієнтами
Комунікація з клієнтами

СМС розсилка коштує нам грошей, і чим більша база - тим дорожча вона обходиться. Якщо база 1000 клієнтів - одна смс-розсилка буде коштувати 500 грн (зазвичай потрібно 2 смс-ки). Якщо помножити це на 52 тижні, то це 26 000 грн!

Якщо клієнт захоче написати, як він це зможе зробити? Зазвичай, перейти на сайт (згадати, як він називається), або знайти компанію в соціальній мережі, або знайти номер телефону з візитки. Як Ви думаєте, це зручно для клієнта?

Це Вам знайоме?

Якщо так, то як Вам ідея, мати можливість відправляти PUSH-повідомлення своїм клієнтам, інформувати їх про новини, акції, дарити подарунки БЕЗКОШТОВНО?
5
Якість сервісу
Немає контролю по якості обслуговування працівників, і в результаті підприємець за 3 роки закриває бізнес, тому що працівники неякісно надають послуги, і він про це ніколи не дізнається. Можна звичайно таємного покупця найняти чи поставити камери. Але скільки він буде коштувати?

Це Вам знайоме?

Якщо так, то як Вам ідея, надати Вашим клієнтам можливість оцінювати Ваших працівників, а оцінку отримувати особисто, в обхід адміністратора і працівників?
6
Персонал
Персонал - це обличчя компанії. Коли я питаю підприємців - чи Ваші працівники рекомендують Вас?... Я отримую відповідь так. Але насправді - це зовсім не так)).

Дефіцит в кадрах. Низька мотивація персоналу. Персонал часто не є лояльний до бізнесу. Як зробити так, щоб персонал був адвокатом бренду?

Це Вам знайоме?

Як Вам ідея - перетворити свій персонал на партнерів Вашого бізнесу, щоб вони були лояльні до Вас, високомотивовані та не хотіли піти від Вас.
7
Статистика по бізнесу
Бізнес не відцифрований. Немає статистики. Більшість підприємців не знають, хто їхні найкращі клієнти, скільки повторних продажів, розмір середнього чеку, як працює той чи інший працівник, наскільки він лояльний до Вашого бізнесу?

Чи знайома Вам ситуація, коли Ви знаходитесь в своєму бізнесі - Всі працівники як шовкові. Але тільки Ви виходите, все шкереберть, бізнес не може без Вас жити?

Це Вам знайоме?

Якщо так, то як Вам ідея - бачити статистику по Вашому бізнесу в реальному часі, наприклад, статистику ефективності рекламних каналів з мобільного телефону, де б Ви не були?
Вам знайомі ці проблеми?
Якщо так то сядьте...і уважно читайте далі....