Випадкові клієнти проти постійних. Як не упустити свій дохід

Бізнес сніданок підприємців, управлінців та маркетологів у сфері B2C
9 Травня | Четверг,
10.00 – 12.00
Ресторан Суші Острів "Япі"
(В Центрі міста м. Львів)
Вартість 300 грн
(Сніданок не включений)
Програма лояльності:
Це комплекс маркетингових заходів для розвитку повторних продажів існуючим клієнтам в майбутньому, продажу їм додаткових товарів і послуг, просування корпоративних ідей і цінностей, інших видів потенційно прибуткової поведінки. Проводиться, в основному, на етапі зрілості життєвого циклу товару.

Спікер: Сергій Кравець
- Підприємець 11 років
- 3 Власні бізнеси
- Засовник та керівник в AwiosApps
- 80+ проектів, 38 відгуків, 4.8 оцінка клієнтів
- Партнер компанії Global Intellect Service
Експерт в впровадженні програми лояльності UDS

Крім гарно проведеного часу та смачного сніданку
Ви дізнаєтесь:

Як перетворити клієнта в промоутера Вашого бізнесу
Як впливати на збільшення повторних покупок і розмір середнього чека.
Як можна виміряти ефективність розподілу свого маркетингового бюджету.
Як збільшити маржинальність бізнесу, через відмову від стандартної ситуації з системою знижок.
Як контролювати якість роботи співробітників в режимі реального часу, без затрат на таємних покупців і не дивлячись записи відео камер
Як знати, звідки і скільки прийшло клієнтів, скільки вони зробили покупок і скільки - запрошені ними друзі. Як побачити весь ланцюжок прибутку і клієнтів.
Як істотно скоротити витрати на рекламу з допомогою кросмаркетингу та сарафанного радіо
Як отримати власний повноцінний мобільний додаток з можливістю інформувати клієнтів про всі акції та новини за 30$/міс

Програма бізнес сніданку

Четверг, 14 Квітня.
10:00 – 10:15
10:00 – 10:15
Реєстрація
10:15 – 11:00
10:15 – 11:00
Сергій Кравець
Керівник та засновник в AwiosApps, партнер Global Intellect Service
Як збільшити повторні покупки та середній чек з допомогою лояльних клієнтів. Як підсилити сарафанне радіо та отримувати клієнтів, без затрат на рекламу.
11:00 – 11:30
11:00 – 11:30
Павло Нечаєв
Директор в Ресторан "Япі Суші Острів" та "Сало"
Кейс впровадження програми лояльності в ресторан Япі. Як я отримав 349 клієнтів, без затрат на рекламу, які зробили покупки на 300 000 грн. Як ми збільшили повторні покупки на 8% та середній чек на 10% за 5 місяців.

Як це було

Що говорять учасники
comments powered by HyperComments
Реєстрація на бізнес сніданок
Вартість участі у бізнес-сніданку 150 грн. за людину.
Беріть з собою друга та оплатіть всього 150 грн за двох.
Ви погоджуєтесь з умовами конфіденційності